گزارش های مربوط به پایگاه داده

گزارش های مقاله نویسی | نوید کاظمی پور

گزارش های مربوط به پایگاه داده

گزارش های مقاله نویسی | نوید کاظمی پور

گزارش شماره 1 | توضیح اولیه + مقالات + منابع

دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۴۱ ب.ظ

باسمه تعالی

 

نام و نام خانوداگی گزارش دهنده: نوید کاظمی پور

ارسال به : استاد محمد صادق شایسته منش

عنوان: گزارش شماره 1 هفته اول از فعالیت هایی که انجام دادیم.

 

با سلام و احترام خدمت استاد گرامی بنده سه مقاله انگلیسی با ساختار علمی که قبلا فرموده بودید با عنوان های زیر در سایت های گفته شده علمی پیدا کردم. هر سه مقاله مربوط به امنیت پایگاه داده mongodb میباشد.

  1. Security-Analysis-of-MongoDB
  2. Security&privacy issues and challenges in NoSQL databases
  3. Security Challenges and Solutions in MongoDB

 

و طبق این سه مقاله موضوعی که انتخاب کردم و خدمت شما و نماینده کلاس ارسال کردم بررسی امنیت و چالش های امنیتی و حریم خصوصی پایگاه داده mongodb بود. که تایید شما هم گرفتم.

کار بعدی که انجام دادم چکیده مقاله ها رو مطالعه کردم و یک ساختار برای خودم ایجاد کردم که ساختار مقاله ای که مینویسم شبیه مقاله های علمی شود. هدفم این هست که در هفته های بعد ترجمه مقاله ها رو اغاز کنم.آدرس اینترنتی مقاله هایی که یافتم در پایین صفحه قابل مشاهده میباشد.

با سپاس و تشکر فراوان

 

 

 

منابعی که مقاله ها تهیه شد:

https://www.researchgate.net/

https://scholar.google.com/

 

پی دی اف این گزارش :دریافت
حجم: 321 کیلوبایت

 

  • نوید کاظمی پور